آموزشگاه دانا

    بـــهترین اســاتید، بـــیشترین مـطالب، کــمترین هــزینه

    مـی تـوانـید یــاد بــگـیـرید

    مدیریت

    کارآفرینی

    بازاریابی

    کسب وکار


    • دوره آموزش تبلیغات و بازاریابی پارتیزانی (بازاریابی چریکی)

       همه می دانیم که امروزه تبلیغات و بازاریابی راهگشای کسب و کارها در فروش و موفقیت می باشد، اما این موضوع را همه صاحبان کسب و کار اتفاق نظر دارند که تبلیغات بسیار هزینه بر می باشد. در سال 1982 فردی به نام لوینسون کتابی با نام بازاریابی پارتیزانی منتشر کرد، ایشان در این کتاب به راهکارهایی تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک پرداخت که بتوانند با هزینه کم محصولات و خدماتشان را به بهترین نحو معرفی نمایند. در این دوره آموزشی قصد داریم شما را با این تکنیک بروز و کاربردی در بازاریابی و تبلیغات آشنا کنیم، در این روش بازاریابی می توان با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را دریافت کرد.

       

      در دوره بازاریابی پارتیزانی چه می آموزیم؟ (هدف این آموزش چیست؟)

      در این دوره آموزشی با مراحل بازاریابی پارتیزانی و تکنیک های تبلیغات و کاربرد آنها در بازاریابی و تبلیغات چریکی آشنا می شوید. با گذراندن این دوره می توانید تبلیغاتی خلاقانه تهیه کنید و محصولات و خدماتتان را به خوبی به مشتریانتان معرفی نمایید.

       

      سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره آموزشی:

      در این دوره با موارد ذیل آشنا می شوید:

      • آشنایی اولیه با بازار و بازاریابی
      • آشنایی با رسانه های تبلیغاتی
      • آشنایی با چند تکنیک تبلیغاتی پرکاربرد (مانند دروغ بزرگ، گواهان نیرومند، قطره چکانی و...)
      • آشنایی با کمپین تبلیغاتی و اهداف تبلیغات
      • آشنایی با بازاریابی پارتیزانی و تاریخچه آن مراحل دستیابی با ایده هایی خلاق در بازاریابی پارتیزانی
      • روش های ایجاد خلاقیت
      • مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی (10 مرحله و گام اجرای بازاریابی چریکی)
      • نکاتی مهم در اجرای بازاریابی پارتیزانی
      • مثال هایی از بازاریابی پارتیزانی در ایران و جهان

       

      این دوره مختص چه افرادی است؟

      دوره بازاریابی چریکی(پارتیزانی) را در وهله اول به مدیران کسب و کارها و مدیران تبلیغات پیشنهاد می کنیم. این دوره برای مدیران بازاریابی و فروش، مدیران کانون های تبلیغاتی و دانشجویان رشته های مدیریت و بازرگانی وبازاریابی مفید و کاربردی است.

      ثبت نام

    • دوره آموزش مدیریت پروژه‌های استارت‌آپ (کارآفرینانه)

      هدف از برگزاری این دوره آموزشی، انتقال تجربیات و مهارت‌های مدیریت پروژه برای افراد علاقه مند به راه اندازی کسب و کار‌های نوپا (استارت آپ) می باشد. با توجه به این که راه اندازی کسب و کار جدید و به ثمر رساندن آن یک پروژه است، این دوره آموزشی طراحی گردید تا با شرکت در آن، شما را با آخرین دانش روز جهان (در حوزه مدیریت پروژه) آشنا کنیم تا موفق شوید پروژه خود (راه اندازی کسب و کار) را به بهینه ترین شکل ممکن به سرانجام رسانید.

       

      سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره آموزشی:

      • تکنیک های مدیریت پروژه (استاندارد PMBOK – ویرایش ششم)
      • کارگاه مدیریت پروژه چابک با استفاده از متدولوژی Scrum
      • تدوین طرح کسب و کار Bussiness Plan
      • آشنایی با قوانین و مقررات راه اندازی کسب و کار
      • چگونه سرمایه گذار جذب کنیم ؟
      • چگونه یک ارائه گیرا خلق کنیم؟
      • اصول و فنون مذاکره
      • دیجیتال مارکتینگ
      • اصول تدوین استراتژی در پروژه
      • ایجاد تفکر سیستمی در پروژه
      • تهیه چهارچوب فرآیند های سازمانی بر اساس APQC
      • مدیریت منابع انسانی – Human Resource Management
      • کاربرد اکسل در مدیریت پروژه ها

       

      این دوره مختص چه افرادی است؟

       

      دانشجویان

      فارغ التحصیلان

      کارشناسان

      مدیران

      علاقه مندان به حوزه های مختلف که ایده‌ای برای راه اندازی کسب و کار جدیدی دارند و علاقه مند به اجرایی کردن آن ایده می‌باشند.

      افرادی که کسب و کاری را راه اندازی کرده اند و علاقه مند به گسترش آن هستند. افرادی که صاحب استارتاپی هستند و علاقه مند به علمی کردن فرآیند ها هستند.

      ثبت نام

    • دوره آموزشی تحلیل کسب وکاربراساس بابوک

      در این دوره آموزشی شرکت کنندگان بصورت گام به گام با حوزه های دانشی تحلیل سیستم آشنا شده و ابزارها و تکنیک های هر فرآیند و حوزه دانشی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در انتهای اين دوره، دانشجويان قادر خواهند بود: با حوزه های دانشی، فرآیندها و گام های تحلیل کسب و کار بر اساس استاندارد BABOK آشنا می شوند. با ابزارها و تکنیک های تحلیل کسب و کار بر اساس استاندارد BABOK آشنا می شوند. با شایستگی های کلیدی یک تحلیل گر کسب و کار بر اساس استاندارد BABOK آشنا خواهند شد.

       

      سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره آموزشی:

      • آشنایی با کلیت و چارچوب استاندارد BABOK
      • برنامه ریزی و پایش فرآیندهای تحلیل گر کسب و کار
      • استخراج نیازمندیها
      • مدیریت نیازمندیها و ارتباطات
      • تحلیل جامع سازمانی
      • تحلیل نیازمندیها
      • ارزیابی و تایید راه حل های کسب و کار
      • شایستگی های کلیدی تحلیل گر کسب و کار

       

      این دوره مختص چه افرادی است؟

      کلیه کارشناسان و تحلیل گران حوزه های مختلف فرایندی در سازمان ها (برنامه ریزی استراتژیک، تولید، بازاریابی و فروش، مالی، سرمایه های انسانی، فناوری اطلاعات و...) می توانند برای شرکت در این دوره ثبت نام نمایند. بخصوص متولیان و دپارتمان های، تحلیل و طراحی سیستم های اطلاعاتی، تضمین کیفیت، سیستم ها و روش ها و بخش های تحلیلی و بهبود سازمان می توانند از این دوره آموزشی بهره مند شوند.

      ثبت نام


    تماس با ما

    آدرس

    اصفهان، شهرک علمی تحقیقاتی دانشگاه صنعتی، ساختمان شیخ بهایی، واحد 252

    تلفن

    983133932117-8

    همراه

    989138240615

    پست الکترونیک

    info@turaco.ir

    کلیه حقوق مادی و معنوی این وبگاه متعلق به شرکت توسعه راهبرد کوشا می باشد.

    Copyright © 2018 Turaco Company

    طراحی شده توسط شرکت توسعه راهبرد کوشا (توراکو)

    www.turaco.ir