آموزشگاه دانا
بـــهترین اســاتید، بـــیشترین مـطالب، کــمترین هــزینه
مـی تـوانـید یــاد بــگـیـرید
دوره آموزش تبلیغات و بازاریابی پارتیزانی (بازاریابی چریکی)
همه می دانیم که امروزه تبلیغات و بازاریابی راهگشای کسب و کارها در فروش و موفقیت می باشد، اما این موضوع را همه صاحبان کسب و کار اتفاق نظر دارند که تبلیغات بسیار هزینه بر می باشد. در سال 1982 فردی به نام لوینسون کتابی با نام بازاریابی پارتیزانی منتشر کرد، ایشان در این کتاب به راهکارهایی تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک پرداخت که بتوانند با هزینه کم محصولات و خدماتشان را به بهترین نحو معرفی نمایند. در این دوره آموزشی قصد داریم شما را با این تکنیک بروز و کاربردی در بازاریابی و تبلیغات آشنا کنیم، در این روش بازاریابی می توان با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را دریافت کرد.
در دوره بازاریابی پارتیزانی چه می آموزیم؟ (هدف این آموزش چیست؟)
در این دوره آموزشی با مراحل بازاریابی پارتیزانی و تکنیک های تبلیغات و کاربرد آنها در بازاریابی و تبلیغات چریکی آشنا می شوید. با گذراندن این دوره می توانید تبلیغاتی خلاقانه تهیه کنید و محصولات و خدماتتان را به خوبی به مشتریانتان معرفی نمایید.
سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره آموزشی:
در این دوره با موارد ذیل آشنا می شوید:
این دوره مختص چه افرادی است؟
دوره بازاریابی چریکی(پارتیزانی) را در وهله اول به مدیران کسب و کارها و مدیران تبلیغات پیشنهاد می کنیم. این دوره برای مدیران بازاریابی و فروش، مدیران کانون های تبلیغاتی و دانشجویان رشته های مدیریت و بازرگانی وبازاریابی مفید و کاربردی است.
دوره آموزش مدیریت پروژههای استارتآپ (کارآفرینانه)
هدف از برگزاری این دوره آموزشی، انتقال تجربیات و مهارتهای مدیریت پروژه برای افراد علاقه مند به راه اندازی کسب و کارهای نوپا (استارت آپ) می باشد. با توجه به این که راه اندازی کسب و کار جدید و به ثمر رساندن آن یک پروژه است، این دوره آموزشی طراحی گردید تا با شرکت در آن، شما را با آخرین دانش روز جهان (در حوزه مدیریت پروژه) آشنا کنیم تا موفق شوید پروژه خود (راه اندازی کسب و کار) را به بهینه ترین شکل ممکن به سرانجام رسانید.
سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره آموزشی:
این دوره مختص چه افرادی است؟
دانشجویان
فارغ التحصیلان
کارشناسان
مدیران
علاقه مندان به حوزه های مختلف که ایدهای برای راه اندازی کسب و کار جدیدی دارند و علاقه مند به اجرایی کردن آن ایده میباشند.
افرادی که کسب و کاری را راه اندازی کرده اند و علاقه مند به گسترش آن هستند. افرادی که صاحب استارتاپی هستند و علاقه مند به علمی کردن فرآیند ها هستند.
دوره آموزشی تحلیل کسب وکاربراساس بابوک
در این دوره آموزشی شرکت کنندگان بصورت گام به گام با حوزه های دانشی تحلیل سیستم آشنا شده و ابزارها و تکنیک های هر فرآیند و حوزه دانشی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در انتهای اين دوره، دانشجويان قادر خواهند بود: با حوزه های دانشی، فرآیندها و گام های تحلیل کسب و کار بر اساس استاندارد BABOK آشنا می شوند. با ابزارها و تکنیک های تحلیل کسب و کار بر اساس استاندارد BABOK آشنا می شوند. با شایستگی های کلیدی یک تحلیل گر کسب و کار بر اساس استاندارد BABOK آشنا خواهند شد.
سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره آموزشی:
این دوره مختص چه افرادی است؟
کلیه کارشناسان و تحلیل گران حوزه های مختلف فرایندی در سازمان ها (برنامه ریزی استراتژیک، تولید، بازاریابی و فروش، مالی، سرمایه های انسانی، فناوری اطلاعات و...) می توانند برای شرکت در این دوره ثبت نام نمایند. بخصوص متولیان و دپارتمان های، تحلیل و طراحی سیستم های اطلاعاتی، تضمین کیفیت، سیستم ها و روش ها و بخش های تحلیلی و بهبود سازمان می توانند از این دوره آموزشی بهره مند شوند.